Blog

Dijital Dönüşüm Derneği'ni Takip Edin
İhtiyarlara yer yok!

İhtiyarlara yer yok!

İnternet ekranları üzerinde kullanıcı deneyimini tasarlayan firmalar, gençler ile yaşlıların radikal biçimde farklılaşan kullanım biçimleri arasında bir tercih yapma noktasında olabilirler mi? Sosyal medya hesaplarımdan takip edenler bilir; bu aralar en yoğun paylaşım...

AT&T ve TimeWarner; Mükemmel İkili?

AT&T ve TimeWarner; Mükemmel İkili?

Eğlence dünyasının devi Time Warner, neden ABD’nin en köklü telekom firması AT&T tarafından satın alınmak isteniyor? Bu bileşimden nasıl sonuçlar çıkabilir? Geçtiğimiz haftasonu, para piyasaları tatil rehavetindeyken ajanslara düşen bir basın bülteni bir sonraki...

Facebook ve ötesi…

Facebook ve ötesi…

Mark Zuckerberg’in Facebook, Whatsapp ve Instagram’dan oluşan sosyal medyanın “yenilmez armadası”, zor günler yaşayan geleneksel reklamcılık dünyasına son darbeyi indirmenin peşinde. “Bence Zuckerberg WhatsApp’ı Instagram’dan daha özgür bırakacak ancak oradaki kişisel...

Veri ve Reklam

Veri ve Reklam

IBM Watson’un sosyal mecralardaki bazı çalışmalarını Mart 2016’da yayınlamıştım. O günden beri reklamcılara ve reklamverenlere şu soruyu soruyorum: “Bir insanı (sizinle ilişkileri ve sosyal mecralarda paylaştıkları sayesinde) haftanın hangi günü, günün hangi saati,...

Dönüşüm Durmaz

Dönüşüm Durmaz

Dijital Dönüşüm yazılarımı ( [1] , [2] , [3] , [4] hatta [a] , [b] ) okuyanlar bilir. Öncelikle işin bakış açısı veya anlayışı veya kültürü (siz hangi deyimi kullanmak isteseniz) üzerinde duruyorum. İlk yazıda “neden bir bakış açısıdır” diye uzun uzadıya anlatmaya...

Pin It on Pinterest